V petek, 19. 5., smo se ob 10:00 odpravili izpred fužinskega gradu proti Bohinju. Okrog 12:00 smo prispeli v COŠD Bohinj, kjer smo si najprej ogledali naše sobe, razpakirali in ob 13:00 pojedli kosilo. Po kosilu smo razpakirali prtljago, preobleki postelje in se odpravili na sprehod. Sprehajalna pot je potekala ob jezeru in kljub temu da je bilo oblačno smo uživali ob lepih razgledih ter prišli vse do korit Mostnice. Po poti nazaj je začelo malo škropiti, zato smo se odločili, da ujamemo avtobus v Ribičevem Lazu, vendar ga ni bilo od nikoder. Po dvajsetih minutah smo se odpravili nazaj proti COŠD, ker se nam je mudilo na večerjo, na pol poti pa se je avtobus pripeljal mimo nas. Po večerji smo igrali odbojko in namizni tenis ter ob 22:00 odšli spat.

Naslednji dan so nas zbudile učiteljice s trkanjem na vrata ob 7:30, ob 8:00 pa smo se odpravili na zajtrk. Ko smo pojedli smo se z avtobusom odpeljali v Ribičev Laz, kjer smo se vkrcali na ladjico do Ukanca. Tam smo se z učiteljico Tjašo sprehodili po Zlatorogovi pravljični poti, igrali tenis, se slikali z lesenim zmajem in najbolj pogumni so se s pomočjo gorskih reševalcev Bohinja spustili po zipline. Redki so z učiteljico Ireno v tem času odšli do slapu Savica. Okrog 12:40 smo se ponovno srečali na igrišču v Ukancu in se z avtobusom odpravili nazaj proti COŠD, kjer nas je čakalo kosilo. Po kosilu je 9 učencev odšlo na plezanje, preostali so ustvarjali, igrali namizni tenis, odbojko in družabne igre. Ob 18:00 je sledila večerja, počitek in druženje do 22:00, ko smo se odpravili spat.

Zadnji dan smo po zajtrku najprej pospravili naše sobe, spakirali, nato pa smo odšli na sladoled. Po vrnitvi nazaj smo igrali šah, namizni tenis in odbojko, pojedli kosilo in se ob 14:00 z avtobusom odpeljali nazaj proti Fužinam. Bilo je zelo zabavno!

(Skupno 96 obiskov, današnjih obiskov 1)